מדיניות פרטיות בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות

עודכנה לאחרונה: 14 באוגוסט 2025

מסמך זה נועד לקיים את חובת הגילוי והשקיפות לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981, כפי שתוקן בתיקון מס’ 13 (“החוק”). הוא מפרט מי אנחנו, איזה מידע אנו אוספים, לאילו מטרות ובאיזה בסיס משפטי, עם מי נשתף מידע, כיצד נשמור ונאבטח אותו, ואילו זכויות עומדות לך.

1) מי אנחנו (“בקר המידע”)

2) סוגי המידע שאנו אוספים

א. מידע שנמסר מרצון: שם, טלפון, אימייל, תוכן פניות, פרטי הזמנה/תשלום (אם רלוונטי), ומידע נוסף שתבחר/י למסור.
ב. מידע שנאסף אוטומטית: כתובת IP, מזהי עוגיות/מכשיר, סוג דפדפן ומערכת הפעלה, דפים שנצפו, זמני ביקור, אירועי שימוש ושגיאות.
ג. מידע מצד שלישי (ככל שיש): ספקי תשלום, דיוור, אירוח, אנליטיקה או התחברות באמצעות ספק זהות.

הבהרה: אנו לא נעבד מידע שנאסף שלא כדין. אם יתברר שמידע התקבל בניגוד לדין—נפסיק לעבדו ונפעל בהתאם לחוק.

3) מטרות העיבוד והבסיס המשפטי

בסיסים משפטיים (לפי העניין): הסכמה; קיום חוזה/נקיטת צעדים לפני כריתתו; אינטרס לגיטימי מאוזן (למשל שיפור ואבטחת השירות); חובה חוקית; הגנה מפני תביעות. כאשר הבסיס הוא הסכמה—נבהיר את תוצאות אי-מסירת המידע או משיכת ההסכמה.

4) עוגיות (Cookies) וטכנולוגיות דומות

אנו משתמשים בעוגיות חיוניות לתפקוד האתר, וכן בעוגיות ביצועים/אנליטיקה ולעיתים פרסום ממוקד (ככל שניתנה הסכמה). ניתן לנהל העדפות באמצעות באנר העוגיות ובהגדרות הדפדפן.

5) שיתוף מידע עם צדדים שלישיים

נשתף מידע רק לפי הצורך עם:

6) העברות מחוץ לישראל

ככל שהמידע יועבר או יעובד מחוץ לישראל (למשל שרתי ענן), נעשה זאת בכפוף למנגנוני הגנה מקובלים ולצעדי אבטחה מתאימים.

7) שמירת מידע

נשמור מידע רק למשך הזמן הדרוש למטרות שלשמן נאסף ובהתאם לדרישות הדין (למשל דיני מס/חשבונאות). לאחר מכן נמחק או נאנונימיז את המידע באופן מאובטח.

8) אבטחת מידע ואירועי אבטחה

אנו מיישמים אמצעי אבטחה ארגוניים, טכניים ופיזיים הולמים, בהתאם לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע״ז–2017. אם יתרחש אירוע אבטחת מידע חמור, נפעל בהתאם לדין ולהנחיות הרשות להגנת הפרטיות—כולל דיווח לרשות ובמידת הצורך הודעה לנושאי המידע, ותיעוד וניהול האירוע.

9) זכויות נושאי מידע וכיצד לממשן

בכפוף לדין, עומדות לך הזכויות הבאות:

לוחות זמנים לדוגמה לפי הדין: הודעת סירוב לעיון בתוך 21 ימים; מענה לבקשות תיקון/מחיקה בתוך 30 ימים (עם אפשרות הארכה קבועה בדין).
להפעלת זכויות: פנייה ל-info@tador.com. אם אינך מרוצה מהמענה, ניתן להתלונן לרשות להגנת הפרטיות.

10) פרטיות ילדים

השירות אינו מכוון לילדים מתחת לגיל [13/16 – להתאים לפי השירות]. אם נלמד שנאסף מידע על קטין בניגוד למדיניות—נמחוק אותו וננקוט בצעדים המתאימים.

11) קישורים ושירותים חיצוניים

ייתכנו קישורים או הטמעות של שירותים חיצוניים שאינם בשליטתנו. מומלץ לעיין במדיניות הפרטיות של שירותים אלו.

12) שינויים במדיניות

אנו עשויים לעדכן את המדיניות. הגרסה העדכנית תפורסם באתר ותיכנס לתוקף עם פרסומה (אלא אם צוין אחרת).